Ενημερώνουμε όλους τους μόνιμους κατοίκους και επισκέπτες του Μύτικα, ότι με μέριμνα του Δήμου Ξηρομέρου έχει καθαριστεί και στρωθεί το μεγάλο οικόπεδο των 9 στρεμμάτων δίπλα από το Κέντρο Υγείας Μύτικα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα και δωρεάν για πάρκινγκ.
Σχετικές δημοσιεύσεις
-
27 Ιουνίου 2026Μετά την Θεία Κοινωνία ολόκληρος ο Ιερός Ναός είναι κατάφωτος από Άκτιστο φως – Του Μητροπολίτη κ. Δαμασκηνού
Η σημερινή Αποστολική περικοπή αποτελεί έναν παιάνα νίκης και ένα σάλπισμα απελευθερώσεως. Με τρόπο θριαμβευτικό, ο... -
26 Ιουνίου 2026Μηχανοκίνητη πορεία αγροτών στο Αγρίνιο: Δυναμικό μήνυμα για την επιβίωση του πρωτογενούς τομέα (Videos – Photos)
Με δυναμική παρουσία και μαζική συμμετοχή αγροτών, κτηνοτρόφων και μελισσοκόμων πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 26... -
26 Ιουνίου 2026Mεγάλη η θλίψη στον Αστακό για τον θάνατο του γιού του πρώην Δημάρχου Παναγιώτη Στάικου
Η Δημοτική Αρχή Ξηρομέρου εκφράζει τα συλλυπητήρια της προς τον πρώην Δήμαρχο Αστακού κ. Παναγιώτη Στάικο,...
